.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
500 بيمار مبتلا به ام اس در مازندران

مديرعامل انجمن ام اس مازندران گفت: حدود 500 نفر در استان به بيماري ام اس مبتلا هستند که 350 نفر از اين بيماران را زنان تشکيل مي دهند.
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس،عطيه غلامرضايي در اين باره افزود: بيشترين مبتلايان به اين بيماري قشر جوان هستند که از لحاظ رواني و اجتماعي براي جامعه زيان بار است.
وي مهم ترين مشکل اين بيماران را تهيه دارو عنوان کرد و افزود: سازمان بيمه خدمات درماني به دليل بالا بودن قيمت دارو و خدمات درماني با اختصاص فرانشيز 10 درصد مشکل اين بيماران را براي تهيه دارو کاهش داد.
غلامرضايي از صدور بيمه رايگان براي مبتلايان به اين بيماري در استان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 130 نفر از اين بيماران کارت بيمه رايگان دريافت کرده‌اند.
وي با اشاره به شناسايي 86 نفر از بيماران معلول ام.اس در مازندران تصريح کرد: بيماران معلول ام اس ، بر اساس قانون جامع حمايت از معلولان مي‌ توانند از امکانات رفاهي استفاده کنند.
مدير عامل انجمن ام.اس مازندران با بيان اينکه در گذشته به دليل بالابودن هزينه‌هاي دارويي و جانبي يک بيمار مبتلا به ام اس ماهانه بيش از 400 هزار تومان هزينه را تقبل مي ‌کرد ، اضافه کرد: در حال حاضر به دليل زير پوشش اين بيماران به صنعت بيمه، هزينه‌ بيماران کاهش پيدا کرده است.وي فرهنگسازي و بالابودن سطح اطلاعات و آگاهي جوانان در خصوص اين بيماري و شناساندن جامعه مهم ‌ترين راه کنترل اين بيماري درميان قشر جوان عنوان کرد.
غلامرضايي در پايان با يادآوري اين نکته که مبتلايان به اين بيماري شغل خود را از دست مي‌دهند، خواستار توجه بيشتر دولت به اين بيماران شد.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.